Customer DNA
Consumer Insight – spotřebitelské a nákupní chování B2C / B2B
In Store behaviour – nákupní chování v místě prodeje
Customer satisfaction – spokojenost vašich zákazníků B2C / B2B
Customer segmentation – segmentace zákazníků
Customer loyalty – analýza loajality zákazníků B2C / B2B
Customer motivator – benefity a motivace zákazníků B2C / B2B
Dnešní zákazník hledá víc než benefit. Hledá značku, která stojí při něm, pomáhá mu řešit problémy, ulehčuje mu život, plní mu sny
Pomůžeme Vám:
- porozumět vašim zákazníkům
- analyzovat faktory, které ovlivňují na nákupní a spotřebitelské chování
- identifikovat motivátory a bariéry při nákupu značky
- odhalit nepokryté potřeby zákazníků
- identifikovat relevanci cílové skupiny
- hledat možnosti, jak oslovit nové zákazníky
- hledat vhodné motivátory jak zvýšit loajalitu zákazníků a spokojenost zákazníků