MENU

Brand DNA

Brand positioning – pozicioning značky
Brand health – analýza zdraví značky
Brand and portfolio Inovation – inovace značky a produktového portfolia
New taste – testování nových příchutí
Brand story – testování komunikačních příběhů značky
New packaging – testování nových obalů
Price optimalization – testování optimální cenové hladiny

DNA každé značky je to, co ji odlišuje, to co značce dává duši.

Pomůžeme Vám:

  • najít jedinečnou hodnotu značky
  • pokrýt racionálně a emocionální potřeby vašich zákazníků
  • dát vašim zákazníkům možnost ztotožnit se so značkou
  • hledat nepokrytá místa na trhu
  • identifikovat zdraví značky v konkurenčním prostředí
  • přinést na trh nové produkty, SKU, tak aby jste minimalizovali kanibalizaci značky

Customer DNA

Consumer Insight – spotřebitelské a nákupní chování B2C / B2B
In Store behaviour – nákupní chování v místě prodeje
Customer satisfaction – spokojenost vašich zákazníků B2C / B2B
Customer segmentation – segmentace zákazníků
Customer loyalty – analýza loajality zákazníků B2C / B2B
Customer motivator – benefity a motivace zákazníků B2C / B2B

Dnešní zákazník hledá víc než benefit. Hledá značku, která stojí při něm, pomáhá mu řešit problémy, ulehčuje mu život, plní mu sny

Pomůžeme Vám:

  • porozumět vašim zákazníkům
  • analyzovat faktory, které ovlivňují na nákupní a spotřebitelské chování
  • identifikovat motivátory a bariéry při nákupu značky
  • odhalit nepokryté potřeby zákazníků
  • identifikovat relevanci cílové skupiny
  • hledat možnosti, jak oslovit nové zákazníky
  • hledat vhodné motivátory jak zvýšit loajalitu zákazníků a spokojenost zákazníků

Staff DNA

Staff satisfaction – průzkum spokojenosti zaměstnanců, analýza benefitů, motivace a loajality

Staff proffesionality – profesionalita zaměstnanců, přístup k zákazníkům

Nejvyšší hodnotou každé firmy jsou její lidé.

Pomůžeme Vám:

  • odměřit spokojenost vašich zaměstnanců
  • identifikovat důvody nespokojenosti, nízké loajality vašich zaměstnanců
  • zjistit, jak vaši pracovníci komunikují se svým zákazníkem
  • poskytnout pohled na poskytované služby očima vašich zákazníků
  • zjistit, jak dodržují vaši pracovníci procesy vaší společnosti
  • odhalit slabé stránky vašich pracovníků
  • odměřit image, hodnoty a atraktivitu vaší firmy
  • nastavit Employer Brand

 

Najděte to správné řešení pro Vás

Pošlete nám popis Vašeho zadání a my Vám připravíme nabídku.



Firma nebo jméno Email Telefon Vaše zpráva Antispam: Kolik má člověk očí?

MENU