Brand DNA
Brand positioning – pozicioning značky
Brand health – analýza zdraví značky
Brand and portfolio Inovation – inovace značky a produktového portfolia
New taste – testování nových příchutí
Brand story – testování komunikačních příběhů značky
New packaging – testování nových obalů
Price optimalization – testování optimální cenové hladiny
DNA každé značky je to, co ji odlišuje, to co značce dává duši.
Pomůžeme Vám:
- najít jedinečnou hodnotu značky
- pokrýt racionálně a emocionální potřeby vašich zákazníků
- dát vašim zákazníkům možnost ztotožnit se so značkou
- hledat nepokrytá místa na trhu
- identifikovat zdraví značky v konkurenčním prostředí
- přinést na trh nové produkty, SKU, tak aby jste minimalizovali kanibalizaci značky
Customer DNA
Consumer Insight – spotřebitelské a nákupní chování B2C / B2B
In Store behaviour – nákupní chování v místě prodeje
Customer satisfaction – spokojenost vašich zákazníků B2C / B2B
Customer segmentation – segmentace zákazníků
Customer loyalty – analýza loajality zákazníků B2C / B2B
Customer motivator – benefity a motivace zákazníků B2C / B2B
Dnešní zákazník hledá víc než benefit. Hledá značku, která stojí při něm, pomáhá mu řešit problémy, ulehčuje mu život, plní mu sny
Pomůžeme Vám:
- porozumět vašim zákazníkům
- analyzovat faktory, které ovlivňují na nákupní a spotřebitelské chování
- identifikovat motivátory a bariéry při nákupu značky
- odhalit nepokryté potřeby zákazníků
- identifikovat relevanci cílové skupiny
- hledat možnosti, jak oslovit nové zákazníky
- hledat vhodné motivátory jak zvýšit loajalitu zákazníků a spokojenost zákazníků
Staff DNA
Staff satisfaction – průzkum spokojenosti zaměstnanců, analýza benefitů, motivace a loajality
Staff proffesionality – profesionalita zaměstnanců, přístup k zákazníkům
Nejvyšší hodnotou každé firmy jsou její lidé.
Pomůžeme Vám:
- odměřit spokojenost vašich zaměstnanců
- identifikovat důvody nespokojenosti, nízké loajality vašich zaměstnanců
- zjistit, jak vaši pracovníci komunikují se svým zákazníkem
- poskytnout pohled na poskytované služby očima vašich zákazníků
- zjistit, jak dodržují vaši pracovníci procesy vaší společnosti
- odhalit slabé stránky vašich pracovníků
- odměřit image, hodnoty a atraktivitu vaší firmy
- nastavit Employer Brand