7 letá zkušenost v průzkumné agentuře GfK
Během působení v GfK jsem postupně vedla dvě oddělení na pozic:
Head of Customer Goods Research Department
- Práce zahrnovala vedení a správu celého týmu oddělení, komunikaci s klienty, akviziční činnost a zejména přípravu průzkumů a následnou analýzu dat s řešeními a doporučeními.
- Součástí průzkumu byla i prezentace výsledků a marketingových doporučení.
- Klienty byly společnosti z oblasti FMCG, developingu a automobilového průmyslu.
Head of ConsumerScan Department
- Práce zahrnovala vedení a správu 11-členného týmu a celé činnosti kontinuálního sběru dat panelu domácnosti v kategoriích FMCG, komunikaci s klienty, akviziční činnost, analýzu dat a prezentaci výsledků a doporučení.
- Kontinuální průzkum trhu Consumer Scan zahrnoval data jako podíly na trhu, v řetězcích, penetraci domácností, frekvenci nákupů a speciální analýzy nákupního chování domácností.