MENU

7 letá zkušenost v průzkumné agentuře GfK

Během působení v GfK jsem postupně vedla dvě oddělení na pozic:

Head of Customer Goods Research Department 

  • Práce zahrnovala vedení a správu celého týmu oddělení, komunikaci s klienty, akviziční činnost a zejména přípravu průzkumů a následnou analýzu dat s řešeními a doporučeními.
  • Součástí průzkumu byla i prezentace výsledků a marketingových doporučení.
  • Klienty byly společnosti z oblasti FMCG, developingu a automobilového průmyslu.

Head of ConsumerScan Department

  • Práce zahrnovala vedení a správu 11-členného týmu a celé činnosti kontinuálního sběru dat panelu domácnosti v kategoriích FMCG, komunikaci s klienty, akviziční činnost, analýzu dat a prezentaci výsledků a doporučení.
  • Kontinuální průzkum trhu Consumer Scan zahrnoval data jako podíly na trhu, v řetězcích, penetraci domácností, frekvenci nákupů a speciální analýzy nákupního chování domácností.

MENU