MENU

O nás

Společnost MB Brand Management Slovensko byla založena v roce 2009.
Uvědomujeme si, že díky globalizaci dnes ale nestačí pokrývat jen jeden trh. Od roku 2015 jsme česko-slovensky.

Našim cílem je poskytovat kvalitní průzkum trhu pro velké korporace, ale i pro menší společnosti.
Základem naší práce je dlouholetá zkušenost v průzkumu trhu, vysoká profesionalita a individuální přístup ke každému projektu. Naší silnou stránkou jsou i zkušenosti z klientské strany, proto víme aplikovat vhodnou metodologii tak, aby pokryla potřeby manažerů na marketingu.

Ing. Mária Boťanská – Executive Director

Celý profesní život pracuji s informacemi a právě proto vím, jaké jsou potřebné pro strategické rozhodování.
Mé zkušenosti s průzkumem, daty a informacemi jsou ze strany průzkumné agentury i ze strany využití na straně klienta. Kvalitativní průzkum a práce s lidmi je zároveň mojí vášní.

Pracovní zkušenosti

  • 6 roční zkušenost na marketingovém oddělení ve společnosti Palma a.s. (více info)

    Mým úkolem byla implementace všech externích a interních dat a průzkumů do marketingových aktivit jednotlivých značek a podpora při zavádění nových značek.

    Moje pracovní náplň zahrnovala:

    • analýzu Retail a Consumer dat
    • analýzu externích průzkumů
    • realizaci spotřebitelských průzkumů v interní režii
    • analýzu dunnhumby dat
    • analýzu trhu a konkurence
    • přípravu podkladů pro marketingové plány jednotlivých značek
    • budování on-line komunikace se spotřebiteli značek
  • 7 letá zkušenost v průzkumné agentuře GfK (více info)

    Během působení v GfK jsem postupně vedla dvě oddělení na pozic:

    Head of Customer Goods Research Department 

    • Práce zahrnovala vedení a správu celého týmu oddělení, komunikaci s klienty, akviziční činnost a zejména přípravu průzkumů a následnou analýzu dat s řešeními a doporučeními.
    • Součástí průzkumu byla i prezentace výsledků a marketingových doporučení.
    • Klienty byly společnosti z oblasti FMCG, developingu a automobilového průmyslu.

    Head of ConsumerScan Department

    • Práce zahrnovala vedení a správu 11-členného týmu a celé činnosti kontinuálního sběru dat panelu domácnosti v kategoriích FMCG, komunikaci s klienty, akviziční činnost, analýzu dat a prezentaci výsledků a doporučení.
    • Kontinuální průzkum trhu Consumer Scan zahrnoval data jako podíly na trhu, v řetězcích, penetraci domácností, frekvenci nákupů a speciální analýzy nákupního chování domácností.

Ing. Michaela Macháčová– research and field manager SK

Ve společnosti pracuji od září 2014. Mým úkolem je organizace terénní fáze projektů, sběru dat, logické kontroly dat, práce s tazateli, příprava průzkumu, organizace a zajištění kvalitativního průzkumu a In hall testů. Mám ráda práci s lidmi a realizuji náročnější individuální rozhovory s vrcholovým managementem v rámci B2B průzkumu.

Pracovní zkušenosti

  • 4 ročná skúsenosť v spoločnosti Nielsen Slovensko na pozícií Field Coordinator (více info)
    • řízení tazatelské sítě po celém území Slovenska
    • nábor nových tazatelů a jejich školení
    • organizace terénní fáze projektů
    • logická kontrola dat a zpětné kontroly tazatelů
    • reporting průběhu sběru dat pro klienty
    • organizace a zajištění In hall testů a FGD
    • moderování provázených nákupů
    • realizace individuálních rozhovorů B2B (vrcholoví manažeři)

Mgr. Michal Beneš – Data Analytic CZ & SK

Na statistických analýzách spolupracujeme s Michalem Benešom- www.benesconsult.com.
Spolupráce při analýzách se statistickou signifikáciou, segmentačních, klastrových, výrobních činitelů a korespondenčních analýzách.

 

 

 

 

MENU